2012. március 21., szerda

A hazatérés illata - avagy kapocslatok


Hazudnék ha azt mondanám, sosem gondoltam volna.. Hogy mit is?.. azt, hogy ízek, illatok, fények, .. imák és szerelmek (Julia Roberts filmje után ) ennyire fontosak lesznek.
A körúti ház, amelyben gyerekkorom óta lakom, rég óta megigézett fényeivel, csodás, polgári eleganciájával és az illata.. mert van illata. 

Bárhonnan és bármikor térek haza legyen az utazás vagy csak a közértbe kirohanós pár perc.. van valami "hazatérés" illata a háznak, ami megnyugtat és lecsillapít.
Kicsit zavar a lépcsőnél és az ajtókon is megsokasodott rácsok látványa de hát nekem is van, én sem kedvelem a hívatlan vendégeket.
Szóval a zsigereinkig érő kapcsolat ( általam csak KAPOCS lat) alakul ki mindennel, ami körülvesz éltem során.
Nemrég értem haza.. most éppen a ház illata igézett el újra s a nyugalom, hazaérés bizalma, az otthon nyugodalma.
S ezek a kapocslatok  áthatolnak álmaimba is.



(fotó: handó gergely)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése